PostNL laat consument bezorging wijzigen

By 13 juli 2017 januari 11th, 2018 Samenwerking, Web nieuws
PostNL

PostNL biedt consumenten een nieuwe dienst aan: Bezorging Wijzigen. Dat betekent dat consumenten nadat zij een pakketje besteld hebben de mogelijkheid hebben om via de PostNL-app of track&trace het bezorgmoment of de bezorglocatie aan te passen. Met deze nieuwe dienst is een volgende stap om, samen met webwinkeliers, consumenten meer regie te geven over waar en wanneer zij hun pakket willen ontvangen.

PostNL Uitbreiden van diensten die passen bij de wensen van de consument

PostNL is continu bezig met het uitbreiden van diensten die passen bij de wensen van de consument. Het wijzigen van het bezorgmoment en de bezorglocatie is een belangrijke behoefte van consumenten. Ontvangers willen graag nog vóór de bezorger voor het eerst langskomt, de dag, het tijdstip en soms ook de bezorglocatie wijzigen.

Met deze dienst kan de consument zodra het pakket in het PostNL sorteercentrum is, het bezorgmoment, of de bezorglocatie wijzigen. Dit kan tot uiterlijk 06.00 uur ’s morgens op de dag van bezorging.

Wij zijn PostNL. Wij verbinden voor onze klanten de fysieke en online wereld. Zo verzorgen we de communicatie tussen mensen en bedrijven. We bezorgen zeven dagen per week pakketten en vijf dagen per week post. Op een doordeweekse dag bezorgen we in de Benelux gemiddeld 575.000 pakketten en 9 miljoen brieven.

We bieden steeds meer nieuwe diensten door combinaties van slimme netwerken, digitale toepassingen en juiste communicatiekanalen. Hiermee willen we het dagelijkse leven voor onze klanten gemakkelijker maken.

Bronmarketingfuel.nl