SEO Specialist – SEO Expert

By 3 april 2017 januari 11th, 2018 SEO optimalisatie, Webdesign Website
seo consultant specialist expert

Een SEO Specialist – SEO Expert kan soms door enkele eenvoudige aanpassingen, en soms door enkele meer ingrijpende aanpassingen, je website hoger in de zoekresultaten van Google krijgen. Hierdoor krijg je veel extra gratis verkeer naar je website.

Een echte SEO Specialist – SEO Expert zal vooral kijken naar methoden

Er bestaan veel opvattingen over hoe je zoekmachines hoger in de zoekmachines van Google krijgt. Een echte SEO Expert – Specialist zal vooral kijken naar methoden om de juiste bezoekers aan te trekken. Dit zijn dus de mensen die geïnteresseerd zijn in jouw dienst, product of informatie.

Een andere reden om te kiezen voor iemand met verstand van zoekmachine optimalisatie is dat er ook technieken zijn die op korte termijn wel werken, maar er op lange termijn voor kunnen zorgen dat je gestraft wordt door Google. Een goede website SEO zal deze technieken altijd vermijden en juist zorgen voor lange termijn resultaat.

Kies je Specialist in SEO

Waar moet je op letten als je een specialist in zoekmachine optimalisatie wilt inhuren? Helaas zijn er geen officiële documenten waarin staat of iemand een vakman is. Kijk daarom eerst eens naar z’n eigen website. Deze moet er uiteraard behoorlijk goed uitzien, openheid van zaken geven en liefst ook nuttige informatie delen.

Hier kijkt Google naar in percentages hoe er word gekeken naar een website, het is wel van belang dat je website oogt wat het hoort uit te stralen met de juiste doelgroep. Google past elk half jaar het algoritme aan, de percentages kunnen dus iets afwijken;

1. Trefwoord overal in de titel tag
2. Trefwoord Gebruik als het eerste woord (s) van de titel tag
3. Trefwoord Gebruik in het Root Domain Name (bijv keyword.com)
4. Keyword overal in de H1 Headline Tag
5. Trefwoord Gebruik bij interne link Anchor tekst op de pagina
6. Trefwoord Gebruik in External Link Anchor tekst op de pagina
7. Keyword Gebruik als het eerste woord (en) in de H1 Tag
8. Sleutelwoord gebruik in de eerste 50-100 Woorden in HTML op de pagina
9. Trefwoord Gebruik bij het subdomein Naam (bijv keyword.seomoz.org)
10. Sleutelwoord gebruik in de pagina Naam URL
11. Sleutelwoord gebruik in de URL Pagina Folder
12. Sleutelwoord gebruik in andere Headline Tags (h2 – h6)
13. Sleutelwoord gebruik in Image Alt Text
14. Sleutelwoord gebruik / aantal herhalingen in de HTML-tekst op de pagina
15. Sleutelwoord gebruik in imagenamen (bijv keyword.jpg)
16. Sleutelwoord gebruik in b of sterke Tags
17. Trefwoord Dichtheid Formule (# van Trefwoorden ÷ Totaal van de voorwaarden)
18. Sleutelwoord gebruik in List items op de pagina
19. Sleutelwoord gebruik in de pagina’s Queryparameters
20. Sleutelwoord gebruik in i of em Tags
21. Sleutelwoord gebruik in de Meta Description Tag
22. Sleutelwoord gebruik in de pagina’s bestandsextensie
23. Sleutelwoord gebruik in Comment Tags in de HTML-
24. Sleutelwoord gebruik in Meta Keywords Tag

On-pagina (Non-Keyword) Ranking Factors

1. Bestaan ​​van Inhoudelijke, unieke inhoud van de pagina
2. Recentheid (frisheid) Page Creation
3. Gebruik van links op de pagina die verwijzen naar andere URL’s op dit domein
4. Historische Content Changes (hoe vaak veranderingen werden gemaakt)
5. Gebruik van de Externe-Wijzend links op de pagina
6. Query Parameters in de URL versus Statische URL Format
7. Verhouding Code naar tekst in HTML
8. Het bestaan ​​van een Meta Description Tag
9. HTML Validation W3C standaarden
10. Gebruik van Flash elementen (of andere plug-in-inhoud)
11. Het gebruik van reclame op de pagina
12. Het gebruik van Google AdSense (specifiek) op de pagina

Pagina-Specifieke Link Populariteit Ranking Factors

1. Keyword-Focused Anchor tekst van Externe Links
2. Externe Link Populariteit (hoeveelheid / kwaliteit van externe links)
3. diversiteit van Link Sources (links van vele unieke hoofddomeinen)
4. Page-Specifieke TrustRank (pagina heeft verdiend links van betrouwbare bronnen)
5. Iteratieve algoritme-Based, Global Link Populariteit (PageRank)
6. Topic-specificiteit / Focus van External Link Bronnen
7. Keyword-Focused Anchor tekst van Interne links
8. Plaatsing van de informatie op de site Hiërarchie
9. Interne Link Populariteit
10. Hoeveelheid & Kwaliteit van nofollowed Links naar de pagina
11 Procent van Gevolgd vs. nofollowed links die verwijzen naar de pagina

Site-Wide-Link Based Ranking Factors

1. Betrouwbaarheid Op basis van Link Afstand van vertrouwde domeinen
2. link populariteit van het gebied op basis van een iteratieve Link Algoritme
3. Link Diversiteit Op basis van het aantal / verscheidenheid van hoofddomeinen koppelen in)
4. Links van Hubs / Autoriteiten in een bepaald onderwerp
5. Temporal groei / krimp van Links naar het Domein
6. Links van domeinen met beperkte toegang (.edu, .gov,. Mil)
7. Percentage van Gevolgd vs. nofollowed links die verwijzen naar het domein

Site-Wide (non-koppeling gebaseerde) Ranking Factors

1. Site Architectuur van het Domein (structuur en hiërarchie)
2. Het gebruik van externe links naar gerenommeerde, betrouwbare sites / Pages
3. Lengte van Domein Registratie
4. Domein Registratie Geschiedenis (hoe lang het is geregistreerd)
5. Server / Hosting Uptime
6. Hosting Informatie (domeinen gehost op de server / c-blok)
7. Domeinregistratie Ownership Change
8. Opname van Feeds van het Domein in Google Nieuws
9. Het gebruik van XML sitemap (s)
10. Domain Ownership (die het domein en hun geschiedenis geregistreerd)
11. Domeinregistratie met Google Local
12. Domain “Mentions” (tekst citaten van de domeinnaam)
13. Opname van Feeds van het Domein in Google Blog Search
14. Citations / Referenties van het gebied in de Yahoo! Directory
15. Citations / Referenties van het Domein in DMOZ.org
16. Citations / Referenties van het Domein in Wikipedia
17. gebruik van feeds op het domein
18. Citations / Referenties van het Domein in Lii.org
19. Domeinregistratie met Google Webmaster Tools
20. Activering van Google’s “Enhanced Image Search”
21. Gebruik van Veiligheid Certificaat op het Domein (voor HTTPS-transacties)
22. Geldigheid van beursgenoteerde Informatie van Domein Registratie
23. Citations / Referenties van het Domein in Google Knol artikelen
24. Gebruik van een Google Search Appliance op het domein
25. Het gebruik van Google AdSense op het domein
26. Het gebruik van Google AdWords voor advertenties Wijzend naar het Domein
27. Alexa Rank van het Domein
28. Compete.com Rang van het Domein
29. Het gebruik van Google’s Hosted Web Apps op het domein

Social Media / Social Graph Gebaseerd Ranking Factors

1. Delicious gegevens over het domein of Pagina
2. StumbleUpon gegevens over het domein of Pagina
3. Twitter Gegevens over het domein of Pagina
4. LinkedIn gegevens over het domein of Pagina
5. Facebook gegevens over het domein of Pagina
6. MySpace gegevens over het domein of Pagina

Gebruik van gegevens Ranking Factors

1. Historische Click-Through Rate van Zoeken naar de exacte pagina / URL
2. Historische Click-Through Rate van Zoeken naar pagina’s op dit domein
3. Zoek Queries voor de Domeinnaam of Associated Brand
4. Gebruik van Query Refinement Post-Klik op een zoekresultaat
5. Gemiddeld “Tijd op pagina”
6. gegevens van Google’s SearchWiki Stemmen, Ratings, Reacties
7. Referenties / Links het Domein in Gmail Emails

Geo-targeting factoren:

1. Country code TLD van het hoofddomein
2. Taal van de inhoud die wordt gebruikt op de Site
3. Links van andere domeinen Gericht op het land / regio
4. geografische locatie van de Host IP-adres van de Domain
5. richten op Google Engineers en / of kwaliteit Raters
6. Geo-Targeting voorkeur set binnen Google Webmaster Tools
7. Registratie van de site met Google Local in het Land / Regio
8. Adres in On-pagina Text Content
9. adres dat bij de registratie van het Domein
10. geografische locatie van bezoekers van de site
11. Geo-tagging van Pages via Meta Data

Negatieve factoren die van invloed positie op de pagina

Factoren die een negatieve invloed de waarde van een externe link

1. Domein Verbannen uit Google’s index voor Web Spam
2. Domain Rankings bestraft Google voor Web Spam
3. Link is vastbesloten om te worden “betaald” Liever dan redactioneel Gegeven
4. Domain bevat links om een ​​aanzienlijke hoeveelheid van Web Spam
5. Domein niet verdiend Vertrouwde Links

Ranking Factors (dingen die je niet moet doen, of laten overkomen)

1. Cloaking met Schadelijke / Manipulatieve Intent
2. Link Acquisitie van Bekende Link Broker
3. Links van de pagina om Spam Web Sites / Pages
4. Cloaking door User Agent
5. Frequente Server Downtime & Site Ontoegankelijkheid
6. Hiding tekst soortgelijke gekleurde tekst / achtergrond
7. Links van het domein Spam Web Sites / Pages
8. Overmatige herhaling van dezelfde Anchor tekst op een pagina
9. Cloaking door IP-adres
10. Hiding tekst buiten het zichtbare paginagebied
11. Overmatige aantal dynamische parameters in de URL
12. Overmatige Links vanuit locaties in hetzelfde IP-adres C-Block
13. Bait-and-switch campagnes (301’ing micro-sites, etc.)
14. keyword stuffing in de On-pagina tekst
15. Hiding tekst CSS (display: none) Styling
16. keyword stuffing in de titel Tag
17. keyword stuffing in de URL
18. Link Acquisitie van Manipulatieve Widget / Kenteken Campagnes
19. Cloaking door JavaScript / Rich Media Support Detection
20. Cloaking van Cookie Detection
21. Link Acquisitie van lage kwaliteit Betaald Directories
22. Overmatige Links vanuit locaties in handen van dezelfde Registreerder
23. Links naar de pagina van Web Sites Spam / Pages
24. Links naar het domein van Web Sites Spam / Pages
25. Link Acquisitie van Manipulatieve Virale campagnes
26. Cloaking met positieve gebruikerservaring Intent
27. Over-optimalisatie van interne link Anchor Text
28. “Poison” Sleutelwoorden in Anchor Tekst van Externe Links (bijv viagra)
29. Link Acquisitie van Buying Oude Domeinen & omleiden
30. buitensporig lange URL
31. Gebruik van Keyword-Rich Anchor Text Interne links in voetteksten
32. keyword stuffing in de Meta Description Tag
33. Link Acquisitie van het kopen van domeinen en het toevoegen van links
34. Overmatig gebruik van Geen -follow op Interne links voor “PageRank Sculpting”
35. Forum Link Building (Handtekeningen, Link druppels, enz.)
36. Een te lange titel Tag
37. keyword stuffing in de Meta Keywords Tag

Bron: Performancemediaplacement